Mitä tarvitaan, jotta voit laajentaa tuotemerkkiäsi koko kalustoasi

Älä koskaan aliarvioi laivaston bannereiden mukana tulevaa “tuijota minua nyt” -markkinointia. Se on ainutlaatuinen tiennäyttämismahdollisuus, joka voi muuttaa liiketoimintaasi useilla tavoilla. Jos sitä käsitellään hyvin ja luovuudella, ajoneuvosi voi olla erityinen auto, joka “ajaa” välittömiä tapaamisia ja tilauksia. Joten miten teet sen?

Tee viestistäsi lyhyt

Yleisölläsi voi olla vain muutama sekunti aikaa lukea viesti ajoneuvossasi. Heillä ei ehkä ole tarpeeksi aikaa vastaanottaa viestiäsi. Rajaa tämä mielessä markkinointiviestisi lyhyisiin ja tarttuviin sanoihin.

Luo houkutteleva markkinointiviesti

Markkinointiviestisi tulee heijastaa kaikkia yrityksesi näkökohtia. Tämä tarkoittaa houkuttelevan logon luomista tarttuvalla tunnisteviivalla. Nämä ovat ensimmäisiä asioita, jotka yleisösi pitäisi nähdä. Ensivaikutelman tulisi siksi jäädä mahdollisten asiakkaiden mieleen. Koska on vaikeaa – melkein mahdotonta kumota huonoa ensivaikutelmaa, vie aikaa täydellisen logon keksimiseen.

Ole fiksu

Löydä lisää ihmisiä, jotka ovat valmiita viemään viestisi autoonsa ja levittämään sitä. Tietenkin sinun on maksettava ne, mutta kuten huomaat, sinun on käytettävä rahaa ansaitaksesi rahaa. Lisäksi markkinoinnin tavoitteena on tavoittaa enemmän ihmisiä. Laita viestisi autoihin, jotka pysähtyvät usein, missä useammat ihmiset todennäköisesti näkevät viestisi.

Sivuhuomautus

On perusasioita, joita ei koskaan pidä hukata banneristasi. Esimerkiksi yrityksesi puhelinnumeroa ei tule koskaan hukata, varsinkin jos se on maksuton numero. Muista sitten palkata ammattimainen yritys tekemään grafiikkaa. Tällä tavalla grafiikkasi ei vain tee vaikutusta mahdollisiin asiakkaisiisi. Se sitoo ne ja tuo ne yritykseesi.

Maxton Mordechai